Je vaša web stránka pripravená na kampaň?

E-book: Marketingové výzvy web stránok

Nahnať ľudí na web stránku zvládne aj priemerná agentúra. Ale čo potom? Dokážete zaujať návštevníkov natoľko, aby tam ostali dlhšie ako desať sekúnd? A ak áno, máte predstavu, čo s nimi ďalej? Moja nová kniha je aj o tom.

Je zaujímavé, že hoci o dôležitosti web stránky pre firmu nikto súdny nepochybuje, mnohým nedocvakáva, že bez kvalitnej web stránky bude výsledok akejkoľvek kampane rozpačitý. Z veľkej časti je to preto, že mnohé firmy nemajú vôbec jasno v tom, akú úlohu hrá ich web stránka v podnikateľskom pláne. Keď počujem „Chceme sa prezentovať“, je mi jasné, že vôbec firma netuší, čo by od nej mohli, resp. mali čakať.

V tejto knihe svojim študentom vysvetľujem ako vybudovať web, na ktorom sa dá ďalej stavať. Pokrýva tri oblasti: doladeniu web stránky s ohľadom na marketingové a obchodné ciele firmy, tvorbu kvalitného obsahu a robí ľahký úvod do optimalizácie pre vyhľadávače. Dozviete sa napríklad:

  • ako môže web stránka podporiť váš biznis;
  • ako ciele web stránky objektívne vyhodnotiť;
  • prečo hlavnú stránku netreba preceňovať;
  • ako presvedčiť návštevníka, aby urobil čo chcete;
  • ako napísať texty, ktoré fungujú;
  • aký dlhý by mal byť text na web stránke;
  • ako optimalizovať obrázky;
  • na ktoré SEO parametre myslieť pri tvorbe obsahu;
  • a ešte niečo navyše.

Kniha je v predaji v univerzitnej knižnici UCM, no smelo si môžete stiahnuť PDF verziu.

Stiahnuť e-book Marketingové výzvy web stránok

Ak sa vám kniha páči, podporte ju malým príspevkom.


Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *