Mapa slovenských firiem na Twitteri

Inšpirovaný vynikajúcou mapou webových trendov vytvoril som podobným spôsobom mapu slovenských firiem, ktoré sú prítomné v mikroblogovacej sieti Twitter. Je to prvá verzia dokumentu, ktorý sa opiera o výsledky môjho nedávneho výskumu.

Mapa slovenských firiem na Twitteri 2009/2010


12 komentárov pri “Mapa slovenských firiem na Twitteri

  1. Mozno ;) Hviezdicka oznacuje podla mojho nazoru najlepsie firemne ucty. Nepovazoval som za potrebne doplnit to do legendy, kedze podobne oznacenie sa na vyjadrenie preferencii zvykne vyskytovat dost bezne – hoci v roznych variantoch.

  2. Mapa nema chybu ;) Len tak dalej. Potesilo ma najma, ze sa tam nachadza aj nasa spolocnost (paravan interactive). Vdaka za uverejnenie

  3. No tak to uz davno vieme, kedze sme si prestudovali vasu vyskumnu spravu. A vlastne vieme to uplne presne, nie iba naznakovo ako to naznacuje mapa, kedze jej moznosti cosi vypovedat su velmi obmedzene.

    Prave tam smeruje moja otazka – co to vlastne hovori – a na co to je dobre. Prave ak ideme do hlbky skumat vyuzitie Twitter firmami, tak nechceme nejake diagramicke zjednodusenie, prave naopak. Chceme co najexaktnejsie a najjasnejsie data, zaujimave odchylky, detaily, ktore nas cosi mozu ucit.

    Prave preto si myslim, ze takato diagramicka podoba je sice moderna a pekna, ale zda sa mi, ze ma velmi maly vyznam a velmi male realne vyuzitie. Skor taka robota pre robotu.

  4. Vdaka tej mape, Lojzo, ziskas velmi rychlo prehlad o tom, ktore firmy vyuzivaju Twitter a ako intenzivne, resp. ako kvalitne. Pre niekoho tato informacia nema ziadnu cenu, pre mna cenu ma. Nerobim si ziadne naroky, len sa chcem podelit s tym, na co som prisiel – napriklad na to, ze mobilni operatori nedrzia krok s dobou; alebo ze niektore firmy si mylia kvantitu s kvalitou, alebo na to, ze Martinus pochopil co dnes ludi bavi a vdaka Twitteru a Facebooku uspesne buduje svoj vztah so zakaznikom.

  5. Dakujem za upozornenie. Do vyskumu som vsak z viacerych dovodov nezaradil ucty jednotlivcov, ktori reprezentuju firmu, hoci s tymto modelom som sa uz stretol pri zahranicnych uzivateloch. Mozno to vsak nakoniec prehodnotim a vo verzii 2.0 upravim. Uvidime.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *